Tuesday, March 12, 2013

" Dinner org bujang "

Asalamualaikum... lama gak au x update n3 kt blog... bukan ape... x taw nk tulis ape... hehhee.... ni aku ada la sikit cita nk kongsi ...

pasal masak kt u.. hahh.... arini 13.4.2013 aku n member pakat2 maak sndri... nk jimat la katakan.. hehehe... 
kami wat masak2 ramai2.... km makan 4 org ja... 
ha... agak2 taw x apa apa menu kami tu... hehe.. tu la kari ayam yg x berapa nk kari.. hahaha.... mna tak nya... bahan2 nk masak x cukup.. just tumis bawang n trus letak rempah dia jew..pastu telur dadar.. yg pecah.. hahha..n nai.. tu jew.... bab mkn nie.. boleh la mkn... kari ni di masak oleh zul... hehehe... rajin dia masak... tiap malam dia masak.. hehe... aku masak ape agak2?? haha...aku masak nasi n member aku org sabah dia masak telur... mau x hncurnya.. masak dlm rice cooker kot.. hahaha..

itu a hasilnya.... apa pon..  mang jimat gler la maak n makan ramai2 cam nie... edap pon edap.. yg penting... kenyang.... hehehe... 

kuah kari tu cair sikit.. haha... x pe... zul kata tu kali pertama dia masak kari tu.. tp leh la tahan gak sedapnya. hehee.. 


ini la hasinya.. hahaha... licin beb..... mcm dimakan 10 org.. hahhaa.





No comments:

Post a Comment