Friday, April 19, 2013

" Befday Prank "

Assalamualaikum smua... jom.. kali ni aku nk story sikit pasal prank yg aku n kawan2 aku wat utk kenakan sowang member kami nie... hahhaa

nama dia juwee.... org ganu.. hehhehee..besday dia ( 20.4.2013 ). sbelom kami prank dia... petang tu dia n member2 len g steamboat alor setar... mula aku pon x taw kata besday dia rini.. pastu dlm kol 10 lebih tu member ( rumate dia ) yg gtaw kata nk prank dia.. hahha.. aku pon senyum lebar la... best nie

so... mulanya cam ni... depa sorok moto dia... pastu yg len siap kan bahan2 nk kenakan dia... mcm telur.. tepung ( bahan biasa )... tp ni ada yg luar biasa.. hahhaa... air rendam baju yg lebih dr 3 minggu.. di campur ngan budu setengah botol.. di campur ngan milo basi.. n teh basi.. n apa g tah.. baunya hanya Bumi yg tahu. hhhhhaha... seyes.. busuk gila.. ok.. sambung lek.. depa simpan smua tu dlm baldi n letak dlm longkang sebelah parking lot moto tu.. senang nk amik..

masanya pon bermula... ngah dia leka men PES kt bilik.. member pon panggil dia kata moto dia hilang... mula tu dia cam x caya.. sbb dia dh terpikir mybe kami nk kenakan dia... pastu bila smua dok wat seyes... hahah.. dia pon apa g.. naik tension muka... duduk terpaku kt tepi longkang sambil isap rokok... mang tension nampak.,.. mula x berjaya nk cayakan dia yg benda ni btl2 jadi bukan sbb nk kenakan dia.. tp last2 berjaya gak wat dia percaya. hehehe... ( sumber yg aku dpt dr mangsa n geng2 yg len sbb aku dok kt atas perhatikan smua ni sbb nk bg lancarkan pojek )

last2 skali mmber aku panggil aku turun n wat mcm aku x taw pape..n tanya kt depa yg ada time tu pasai apa ni apa smua.. pastu cita la moto juwee hilang la itu la ini la.. aku seyes.. x leh lama n cakap lebih2 takot gelak.. pastu aku pon p kt dia tgk dia.. nampak muka tensionnya di situ. hahha,, pastu aku say " HEPY BESDAY " ... hahhaa.. pastu smua jerit skali n bersertakan air yg aku cita td tu di simbah kt dia,.. hahaha... nasib aku cepat lari tu pon kena gak kt baju n tangan aku n kaki suar aku air tu.. pergh.. mang busuk gila la...

hhahhahaa... mang best la... habis busuk tempat tu... nk tgk hasilnya.. jom tgk



inilah orgnya.. hehehe.... apa pon.. juwe

HEPY BESDAY..... 

PEACE YO... :)

1 comment:

  1. Hai.. done follow sini no.5
    Jom follow me back yea.. heeee...
    Salam kenal..
    http://tengkubutang.blogspot.com/

    ReplyDelete